Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A88d34a53m 93S60t87a80v16a

8. 12. 2013 18:43

Moje řeč. Já bych sice upřednostnil 1,2,3,4,5,6  - holt jsem jednodušší. Každopádně ale blahopřeju k inovaci! Jak se tenkrát  jmenovalo to druhé od i...?

0 0
možnosti

Když se šéfové radí jaká čísla večer vylosují, tak jsou to data jejich narození a narození manželek. Nikdo nemůže za to, že se zkrátka ta čísla liší od vašich:-)

1 0
možnosti

;-DR^

Mluvíte mi z duše

0 0
možnosti

Já to mam zase opačně, furt tahají moje čísla. Jen si vsadit :-)

2 0
možnosti
Foto

Jen si zkuste vsadit a uvidíte. Už vás vítám v našich řadách.

0 0
možnosti
Foto

Jsem stižen stejným nezájmem jako vy, dokonce mi to připadá skoro jako arogance moci. Nevím, jestli si ředitel zasedl víc na mne a nebo na vás, protože některá čísla máme stejná. Dlouhou dobu jsem sázel stále stejná čísla v naivní naději, že až vyhoví všem blízkým a známým, dojde konečně řada i na mne. Jenže dlouho nis a neříkejte mi, že má tolik známých.

Tak jsem na něj vyzrál, teda myslel jsem si to, ale má evidentně kvalitně obsazené své terminály, protože jsem nejen měnil čísla, ale i místa podání, ale stále nic. NIC!!!!

Chápete to? Zřejmě jsem někdy udělal něco, co jsem neměl a nebo neudělal, co jsem měl. Zkrátka jsem evidentně na černé listině.

Ale asi jsem na něj vyzrál. Příště přemluvím manželku ke vsazení. Jenže: co když sleduje i evidenci obyvatelstva? Když ani to nevyjde, musím nenápadně přemluvit úplně cizí osobu. Snad to vyjde. Pokud ne, tak už nevím.....

1 0
možnosti
Foto

Já, když jsem párkrát vyhrála pátou, vždy to byl náhodný tip. Těch 400mega bylo také z náhodného. Někde děláte chybu;-D

1 0
možnosti

R^;-D Jsem na tom stejně, ale s jinými čísly...

1 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1540x
Mým cílem je život zvládnout poctivou cestou, i když to bude složitější a nedostanu se tam, kde bych mohl být, kdybych šel přes "mrtvoly". Jsem realista, snažím se být spravedlivý a jsem bojovník za povinnosti Romů. JE SUIS ATHÉE!

Seznam rubrik