Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy - pane Szendy, kdyby byla soutěž ve vytrvalosti a trpělivosti, tak jste jasný vítěz! Vaše nervy Vám závidím. Zvlášť jednání s operátory 02 je "výživné":-). Doufám, že Vás z té prodejny nepovezou do Bohnic:-), je to velmi rizikový krok. Ale držím palce, ať jste na konci anabáze odměněn úspěchem.

0 0
možnosti

nebylo by jednodušší říct mámě ať nahlásí všem svý nový číslo?;-D

0 0
možnosti

Také jsem zkoušel přejít s číslem od O2 k levnějšímu operátorovi. O2 se se mnou vůbec nebavil. Když jsem zažádal o ČVOP, odkáli mne na jakési číslo automatu - a nic. Jednoduše jsem tedy kartu O2 vyhodil a koupil Vodafone. Volám nyní za čtrvtinu a SMS mám za polovic.

1 0
možnosti
Foto

Ještě bych to zkusil v rámci EU přes Deutsche Telekom...:-), případně napište P.Kellnerovi...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1540x
Mým cílem je život zvládnout poctivou cestou, i když to bude složitější a nedostanu se tam, kde bych mohl být, kdybych šel přes "mrtvoly". Jsem realista, snažím se být spravedlivý a jsem bojovník za povinnosti Romů. JE SUIS ATHÉE!

Seznam rubrik