Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V dané situaci skutečně podpásovka. R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Mně to připadá humorné a tak je i zjevně ten blog napsán. Takže technické diskuse jsou bezpředmětné. Ale jak znám T-Mobile, tak mohl být kamarád rád, že nedostal sms "Vaše číslo bylo zablokováno z důvodu...". :-)

5 0
možnosti
Foto

Co Vám pane Flaško připadá humorrného na banální a desetiletí známe skutečnosti automatického roamingu?

A ten nezávisí na ničem jiném než na nastaveni telefonu.

Takovéto historky by byly zábavné někdy v roce 1998.

0 4
možnosti
Foto

T-Mobile s tím nemá nic společného. Samozřejmě, kromě slabého signálu v místě.

Tyto historky jsou staré jako systém GSM sám. V Bratislavě na kopci jsem měl na mobilu 6 operátorů a každý operátor míří (ač by neměl) svůj signál přes hranice, aby nachytal zákazníky.

0 0
možnosti

Nejsou, tyto esmesky zacali operatori rozesilat az nekdy kolem roku 1992.

0 0
možnosti

Zadejte si ruční(ne automatickou) volbu sítě a je klid

0 0
možnosti
Foto

Zažila jsem to. Česká strany Šumavy - rakouský signál. Rumunské hory - ukrajinský signál, pokud vůbec nějaký.:-) To nás i varovali, ať dáme pozor, co chytíme, Ukrajina není v EU a volání i SMS by nás přišly draho.

0 0
možnosti
Foto

To je v horách zcela běžné. A nejdražší jsou data. Já se kdysi v hotelu v Harrachově připojil na Internet PL operátora a už jsem byl o 500,- Kč lehčí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS